خانوما دست درد گرفتید علت دست درد چی میتونه باشه ؟؟

۷ پاسخ

اکثر دردا از اعصابه،،
بنظرم حالا که بچت یه سالو رد کرده یه متخصص برو دارو بگیر،، من از شیر گرفتم میخام سر یسالش برم،،

احتمالا باد کولر سرما خورده ودرد میکنه چون منم همینجوری بود گرم گرفتم بهتر شد

کارزیاد،استرس،یا قلب

اعصاب
یا کار زیاد

خانوما چند تا علت گفتن یکی ام من بگم که می گن شاید قلب باشه یعنی مشکل قلبی اینااا

اول مهم اینکه کدوم دستتون درد میکنه
ممکنه فشار بهش آورده باشین یا ممکنه از باد کولر باشه اگرم دست چپ‌تون هست بیشتر جدی بگیریدش

ضربه
کار زیاد
کمبود کلسیم

سوال های مرتبط

مامان ملورین ونینی مامان ملورین ونینی هفته سی‌ویکم بارداری