۸ پاسخ

بچه ها به نظرتون علائم ربطی به جنسیت داره؟

منم همش ب چپ میخوابم خیلی سخته

در حد ۱۰ دقیقه عیبی نداره

خوابیدن ب پهلو چپ و راست چ فرقی می‌کنه 😐من بیشتر سمت راست می‌خوابم مدل خوابیدم از این پهلو ب اون پهلوه

تا وقتی ک حس میکنی راحتی ماه های آخر خیلی سخته برای ب کمر دراز کشیدن

آخ این سوال منم هست یعنی اینقدر به پهلوچپ خوابیدم بی حس شده

دیگه هفته های ۲۰ ب بعد کلا ممنوع هست الان میتونی خیلی کم دراز بکشی ب کمر

باز الان بکشی یکم اشکال نداره
هفته های بالاتر اصلا نمیشه

سوال های مرتبط