بچه ها به نظرتون علائم ربطی به جنسیت داره؟
منم همش ب چپ میخوابم خیلی سخته
در حد ۱۰ دقیقه عیبی نداره
خوابیدن ب پهلو چپ و راست چ فرقی میکنه 😐من بیشتر سمت راست میخوابم مدل خوابیدم از این پهلو ب اون پهلوه
تا وقتی ک حس میکنی راحتی ماه های آخر خیلی سخته برای ب کمر دراز کشیدن
آخ این سوال منم هست یعنی اینقدر به پهلوچپ خوابیدم بی حس شده
دیگه هفته های ۲۰ ب بعد کلا ممنوع هست الان میتونی خیلی کم دراز بکشی ب کمر
باز الان بکشی یکم اشکال نداره
هفته های بالاتر اصلا نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.