برا ازمایش گلوکز چند ساعت ناشتا باید باشم و برنج خوردم قند نشون میده؟

۷ پاسخ

۸الی ۱۰ ساعت

۸ ساعت
ن ربطی نداره من شب قبل آزمایش بستنی و شربت خوردم

۸تا ۱۰ ساعت باید ناشتا باشی عزیزم مثلا ۱۰ شب شام خوردی دیگه چیزی نخور ۷/۸ صب برو آزمایشتو بده

به من گفته بود ۱۰ساعت

۸تا ده ساعت کافیه، منم شب قبلش برنج و خورشت خورده بودم ولی نشون نداد 😄

سوال منم هس منم این هفته میخوام برم ازمایش بدم

8ساعت کافیه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری