خانومای ک آزادسازی میزنید برای رشد فولیکول چیا می‌خورید؟

۳ پاسخ

من این ماه نصف بسته کلومیفن خوردم با یدونه سینال اف

من لتروزول خوردم با آمپول فولیکول دارم خوبه اما باردار نمیشم😭

لترزول امپول سینال اف

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد