کسی از پایان پنج ماهگی غذای کمکی شروع کرده؟

۱۱ پاسخ

من از پایان ۴ ماهگی ب تشخیص دکتر شروع کردم

این کاناله تو روبیکا خیلی خوبه برای شروع و کلا ایده غذا خیلی میزاره برنامه هاش خیلی خوبه من گرفتم همه چی تو کانال ش پیدا میکنی حتما نگاش کن
@komaki_koudake_man

تصویر

من اینقدر ضعیف بود نمیدونم ۵ فک کنم شروع کردم

من از پوره سبزیجات شروع کردم سیب زمینی هویج نخود فرنگی .
مثلا روز اول هویج گزاشتم بخارپز شد بعد پوره کردم یکم شیر بهش اضافه کردم که راحتتر بخوره .
سه روز ماده غذایی جدیدی بهش معرفی نکردم
بعد سه روز به همین روش سیب زمینی
وقتی تست بگیری و مشکلی نباشه میتونی مواد ترکیب کنی

فقط روزای اول باید مقدار کم بدی
احتمال اینکه عوق بزنه و از دهنش هم بیرون کنه زیاد چون هنوز بلع بلد نیست

بله من شروع کردم

من ده روزی هست ک شرو کردم

من از ۵.۵ ماهکی

بله من چندروز قبل از پایان پنچ ماهگی شروع کردم .با تست حساسیت تاالان خوب پیش رفته

بله روزی دو سه قاشق پوره هویج کدو فرنی حریره بادام هر روز یه کدوم میدم فعلا

من از ۴ ماه و ۳ هفته شروع کردم

اره من تازه ۵ روزه شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان دلوین خانوم😋 مامان دلوین خانوم😋 ۱۲ ماهگی