من بچم بریچه و سزارینی هستم .
سلام بله عزیزم منم همینجوریم
گاهی تکوناش کمتره
گاهی خودشو خیلی سفت میکنه یک طرف شکم یا زیر سینم
جای نگرانی نیست فقط حواستون باشه تکوناش را کنترل کنید و اگه انقباضاتتون خیلی زیاد بود یا همراه با درد حتما برید بیمارستان یه سر چکاپتون کنند .
جنین منم خودشو سفت میکنه
مال من سفالیکه همینجوریه دقیقا
از من بچه سفالیک هست سرش پایینه پاهاش بالا
دقیقا مثل شما سمت چپ یا راست خودشو جمع میکنه فک کنم زانوهاش باشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.