خانما کیا ب بچشون شربت لوبل دادن

۲ پاسخ

منم میدم بهش.

من دادم یازده ماهگی دخترم تا شش ماه بعد کم کم قطع کردم ،بخاطر تب و تشنج دادمش

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته شانزدهم بارداری
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان آریا👶🏻💙 مامان آریا👶🏻💙 ۷ ماهگی