من بتای اولم ۵۰۱شدبعدانتقالم ۱۵روزگذشت
۱۷روزبتاشد۶۲۹دکترمشکوک شد
گفت جای دیگه بروبچه ۱۹روزبتا۳۶۶۳
عزیزم چندروزتاخیرداشتین که بتاتون این بود؟؟
یکی بر اساس تاریخ تشکیل میگه یکی هم بر اساس رشدشون
اشکال نداره عزیزم پیش میاد بعضی مواقع که سونو یه یا دوهفته عقب تر باشه
قلبشون هم میزد
یه دونه گرفته؟؟
احتمالا پسره
ای وی اف من شنیدم همون هفته ایه که انتقال میدن باز از دکترتون بپرسین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.