۳ پاسخ

اگر معاینه تحریکی منظورت هست که دو انگشت تفریبا داخل میبرن و میچرخونن که تحریک بشه دهانه رحم
و معمولا 38 هفته انجام میدن

اون لحظه فک کنم درد نداره یادم نیست
ولی بعدش ‌پریود درد گرفتم از مطب اومدنی

من هی فک میکنم خیلی درد باید داشته باشه🤥

سوال های مرتبط

مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیلماه و نیلا مامان نیلماه و نیلا ۱۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان ایلیا🤱 مامان مامان ایلیا🤱 ۳ ماهگی