۸ پاسخ

هر سال 365 روز هست ولی روز دختر 366 روز هست 🤣

تو ایران روز تولد حضرت معصومه میگیرن
۱۹ مهر هم روز جهانی بود
امروز دیگه الکیه

والا هرچقدم باشه گوهم به من نمیرسه😂😂
کیا مث منن دستا بالا🤚

والا پسرمن میگه مامان چرا روز پسر اینقدر کمه

وای چ باحال منم هنگیدم اضلا

امروز بر چه اساسی روز دختر شد؟مامان و بابام ۱تومن بم هدیه دادن🤣واسه دخترمم عروسک خریدن

بنظرم امروز چرت بود

یکیش تولد حضرت معصومه.یکیش جهانیه 19مهر

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۶ سالگی