پسرمن قدش بلنده وزنش ۸/۵٠٠هس یکم لاغر دیده میشه اگه قدش کوتاه بود تپل دیده میشد مونده به قد بچه
اگه قدش بلنده مشکلی نیس
بیخیال اهمیت نده
دهن مردم ک همیشه بازه
من والا نمیدونم
مادر بهتر متوجه میشه
خواهر اک لاغر بود میگفتن وایی چ لاغره فلانه دختر من لاغر همش میگن خداروشکر وزن نی نی ت خوبه عزیزم فقط ی سوال چی میدی میدی بهش ماشاالله
والا دهن مردمو نمیشه بست بچه لاغره میگن وای بچت چه لاغره فلانه بچه تپلیه میگن وای از الان چه تپله جلوشو بگیر 🤦♀️
دکتر به پسرم گفت برای یک سالگی ۱۰ کیلو باشه خیلی مناسبه. کلا از دخالت های اطرافیان متنفرم. همش به آدم استرس میدن لعنتیا
پسرم ۱۲ماهشه ولی ریزمیز هرکی میبینه میگه وای چقد لاغره مگه بهش هیچی نمیدی میگم چه ربطی داره ماشالله همه چیم میخوره ولی این حرفااا مردم ادموبیشترداغون میکنن
عالیه عزیزم فقط بگو چی میدی برا ماهم تجربه بشه دختر نن ۷ کیلوعه🥲😂
حرف دیگران ببخشیدا ب پی پیش
برو بابا مهم اینه تن بچه سالم باش انشالله چاق ک لاغریش ی بقیه چه اصلا برات مهم نباشه با این چیزا خودتو اذیت نگن فقط بچت مهمه
نه عزیزم گوش نده من برادر زادم توی ده ماهگی ۱۲کیلو بود همه میگفتن مریض میشه اینقدر ک چاقه حالا الان سع سالشه اینقدر لاغره😑 کلا بچه ها همین ک از شیر گرفته میشن لاغر میشن
ماشالله بهش چیش خداروش
خیلی هم نرماله
والا ب دیگران چ ربطی داره اخخخ
نه عزیزم خیلی هم خوبه لاغر هم باشه بازم حرف واسه گفتن داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.