راستش هیچی
میوه_بستنی_مغزیجات_کیک اینا_ذرت میگیرم پفیلادرست میکنم_ گاهی نون پنیرسبزی_
هیچی نداریم
من نخودچی کشمش میدم یابادوم زمینی اگه میوه داشته باشیم اونومیدم اگه حال داشته باشم سیب زمینی سرخ کرده کالباس ونودل وازاین چیزاهیچ موقع نخریدیم
مغزی جات همیشه دارم
میوه
بستنی
دیگه خودش میگه کره مربا بده، یا نون پنیر گردو
سیب زمینی سرخ شده
اون چیزا که گفتی خونه من دووم نمیاره
من بیسکوییت نخود کشمش تخمه اینا میدم یا املت
توی فریزر فیله سوخاری و سینه مزه دارشده میذارم
نونپنیر و شیر هم انتخاب همیشگیشه
ولی متاسفانه میوه اصلا نمیخوره و به خوراکی سوپری بیشتر علاقه داره
نودل،کشمش،کشک،میوه،بادوم درختی
همیشه میوه و شیر تو یخچال، آجیل و بستنی فریزر دارم
هیچکدوم اینایی ک گفتیم مصرف نداریم
همیشه ذرت دارم چون تو روزایی ک میگه چی بخورم زود براش پفیلا درست میکنم اونم عاشقشه
بعضی وقتا کیک براش میپزم تا چند روز داره .
با شربت براش بستنی یخی درست میکنم روزی ی دونه میتونه بخوره .
بعضی وقتا هم خوراکی غیر مفید (چیپس . پفک . کرانچی ....)
دیگه حضور ذهن ندارم
چیزای خونگی میدم اکثرا. بستنی بیشتر وقتا میخواد البته خودم درست میکنم میذارم فریزر همیشه دارم. گاهی لقمه ساده نون پنیر یا یه لیوان شیر عسل و میوه هم که پای ثابته. گاهی هم کیک و شیرینی و حلوا درست میکنم. برای مهدش توپک خرمایی درست کردم روزی دوتا میذارم براش. اهل فرنی و شیربرنج و شله زرد اینا نیس وگرنه اونام خوبه
ما هر چی داشته باشیم همنرور میخوریم ،😂😂🤦
خوراکی معمولا یا کاکا یه نوع شیرینی شمالی براش درست می کنم میوه بستنی سوخاری که خودم درست کنم
من کشمش و بادوم میدم چنتا دونه تو ی ظرف کوچولو همین
گاهی هم میوه اگر خیلییییی بچه خوبی باشه شکلات میدم کیف کنه😂
بیشتر اوقات میوه میدم بهشون یا بستنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.