۹ پاسخ

برای منم ۸شهریوره اما من فکرمیکنم چندسال مونده

بزار وارد ماه هشتم بشی میبینی زود نمی‌گذره
برای من خرداد که ماه هشتم شروع شد اصلا نگذشت یعنی اینقدر کلافه شدم که نگو همش منتظرم ۳۷ هفته بشم برم برا زایمان

کیا بچشون خیلی تکون میخوره؟

دوساله تو ماه 9هستم این دوسه هفته اخری خیلی کند میگذره

مال منو نزده چون اشتراک نخریدم شاید نزده دنیا امده یانه

واسی منم ۲۷ شهریور میاد نی نی م انشاالله🥹🫠

وای قبلن‌همش‌میگفتن ۷ ماه دیر میگذره والا‌من یه هفته اس که ۷ ماه شدم انگار یه ساله برام‌نمیگذره الان تازه میگن ۸ ماه دیرتر میگذره ن‌توروخدا بقیه اش زود بگذره

عه شمام 77روز مونده منم دقیقأ انقد مونده ولی من چون سزارینم 7 شهریور نوبت سزارینم میشه ب امیدخدا

منم دقیقا ۲۱ شهریور نینیم بدنیا میاد .خیلی برای منم زود گذشت مثل برق و باد .منم تکون هاشو خیلی دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد