۵ پاسخ

منم ورم ی طرف7 دارم دکترم گفت برو دکتر ولی همسرم میگ نه عادیه نرو

منم حس میکنم یه پام بیشتر ورم‌ داره فکرمو درگیر کرده🤦🏻‍♀️

گز گز و بیحسی برای گند شدن جریان خون و حبس مایعاته عزیزم نگران نباش،ولی ورم بله خطرناکه

کل بدنت یا فقط پا و دست؟؟

برو ازمایش دفع پروتئین بده من دادم چیزی نبود ولی ممکنه دفع داشته باشی

سوال های مرتبط