۴٠ ۵٠تومنم نیس اخه بدبختی😂۷٠تومنه تا ۱٠٠
دوانی ارزون ترمیشه بعدمیشی اجباری
عزیزم نچرخه سزارین اجباری میشی و هزینه اش با سزارین اختیاری خیلی فرق میکنه
دولتی برو بعضی بیمارستانا رایگان
اگر سزارین اجباری باشی هر بیمارستانی قبولت میکنه
برو دولتی یا رایگانه یا خیلی کم
طبیعی هم کلا ۱۰ تومن ارزون تره از سزارینه
فرقی هم نداره بیمارستان خصوصی باشی یا نیمه خصوصی یا حتی دولتی
نچرخه رایگان عملت میکنن
فک کنم سزارین اجباری میشه و بیمه میده
وای چ خبره مگ کاشت انجام دادن براش😐😐😐
کاش 40
50بود عروس همسایمون زاییده 150میلیون گرفتن ازش
من اولی طبیعی بودم ولی این یکی تا ۲۸ بریچ بود الانا نمیدونم بیمم ندارم آخه
عزیزم بستگی به شهرتون داره اگه بیمه ی تامین اجتماعی داشته باشی بری بیمارستان تامین اجتماعی بدون هزینه عملت می کنن
دولتی بدون بیمه ۲میلیون
منم هنوز بریچه و سزارین دومی هستم
دولتی برو ارزون میفته
با بیمه 20
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.