با این تهوعی که من دارم چی به اون بچه میرسه که رشد کنه؟! خیلی نگرانم 🥲

۸ پاسخ

بچه بیشتر از دندونای مادر واستخونای مادر تغذیه میکنه

اره واقعا من که یه چیزیم میخورم دو دیقه بعد بالا میارم
چندروزه سردرد هم بهم اضافه شد

اون بچه هرچی که تو داری رو از طریق خونت جذب خودش میکنه به اون همه چی میرسه فقط بعد زایمان خودت بخاطر ضعف شدید جسمانی اذیت میشی پس اصلا نگران بچه نباش قرص ضد تهوع با اجازه پزشکت استفاده کن و هرچقد شده کم کم به خودت از نظر غذایی برس

اشکالی نداره من تازه ی ماه میتونم غذا یکم بخورم هرچی میخوردم اذیت بودم فقط سیب و سیب زمینی میتونستم بخورم

نگران نباش مواد لازمو ازت میگیره جنین این خودتی ک آسیب میبینی جاری من اصلا تا۴ماه هیچی نمیتونست بخوره هر چند روز یه بار سرم میزد با آمپول ک از بین نره خودش خیلی بد بود وضعش طفلی اما بعد ۴ماه خوب شد از همه چی هم بدش میومد اصلا نمیتونست بخوره غذا وزن کم میکرد همش بعد خوب شد الانم دخترش ۲ماهشه مثه قرص ماه میمونه عشق زن عموش

نگران نباش اون مواد لازمو ازت میگیره

منم اینجوری هستم🥲🥲

نگران نباش فقط به خودت اسیب میرسه

سوال های مرتبط