خانما بیاین بگین چ قرصی برای لاغری تو شیردهی خوبع
🥰

۵ پاسخ

اگر شیر نمیدادی میگفتم فست کن چون من تقریبا بیشتر این مدت فست بودم، ینی 16 ساعت فقط آب خوردم، 8 ساعت با برنامه میزان معینی غذا

منکه دارم روز بهروز آب میرم شیر خودمم نمیدم، ببین کالری شماری کن قند وروغن حذف کن برنج ونون محدود کن آب میشی، من از 25 فروردین تا حالا کیلو کم کردم، تازه ورزشم نمیکنم

خوشبحالت من میخام چاق شم تو شیردهی لاغر شدمه شما چتو چاق موندین

میخوای لاغر شی؟

سوال منم هست😁

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان مانی-مانلی🩷🩵 مامان مانی-مانلی🩷🩵 ۱ سالگی