سلام قشنگا ۲۸ تیر ۳۰ هفته کامل میکنم برا سنو رشد اوکیه ؟! شما کی رفتید؟

تصویر
۹ پاسخ

آره خوبه برو
من دقیق ۳۱ هفته رفتم

ببین دکترت گفت چن هفته برو؟؟ب من گفت۲۸هفته برو رفتم سری دومش هم گفت۳۱هفته

من ۲۹ و ۶ روز رفتم

من ۲۲ تیر ۳۰ کامل میشم دکترم نوشته همون روز باید برم

۳۰هفته و۳ روز

من ۳۱ هفته ۲ روزم منتظرم ۳۲ کامل بشم بعد برم آخه شنیدم بهترین تایمش ۳۲ هفته اس قبل از اون بری فایده ای نداره

اره اوکیه

۳۲ دکترم گفته

قراره فردا برم
۳۰هفته و ۵روزم

سوال های مرتبط

مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرشا مامان آرشا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان پسته❤️ مامان مامان پسته❤️ ۴ ماهگی