قیمتش۳۰۰تومن
یکی ازماماناگفت این خوله منم میخوام بگیرم
پماد اد بزن موقعه شیردادن هم نشور همینجوری بده بخوره اینو یه دکتر به من گفت
روغن زرد
من زخم شده بود خون میومد وقتی پسرم شیر میخورد خیلی درد داشت پماد شقاق مارک Geno Biokite خریدم عالی بود به دو روز خوب شدم نیاز به شستشو هم نداره اگر بچه بخوره
پماد شقاق سینه هیدرودرم از داروخونه بگیر بزن مرتب
پمادشقاق سینه هیدرودرم آب رواتیشه
من یبار وازلین زدم بعدش پلاستیک چسبوندم عالی بود خوب خوب شد بعد تمیز بشور میخای شیر بدی
پماد شقاق سینه خوبه. دانه بهه اگه از عطاری بگیری توی یکم آبجوش خیس کن غلیظ میشه مثل ژله بزن آب رو آتیش خوب میشه
یه پد سینه بذار از اینایی که واسه جلوگیری از ریختن شیر تو لباس زیر میذارن یکم شیر بدوش همون نقطه که شیر داره رو بذار رو نوک سینه ماله من اینجوری درمان شد
پماد شقاق سینه
همین شیر خودت بزن سر سینت خوبه بعد برو داروخونه پماد بگیر بزن خواستی شیر بدی دیگه تمیز بشور شیر بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.