خانما شما ازکدوم یکی ازاینا میخرین کالای خواب نوزاد ؟

تصویر
۱۷ پاسخ

ازاین یابالایی

تصویر

من باردارشم هم مسافرتی میگیرم هم تشک گارد دار

پایینی مامانم خریده

من تو تاپیک هام هس قبلش دیروز گذاشتم

من سادشو گرفتم اغوشی جدا دیگه تشک بازی گارد دار نداره

من بالایی گرفتم
یکی هم دادیم دوختن

من پایینی گرفتم کاربردی تر بهتر از نظر من

من از این پایینیا سفارش دادم بدوزن

پایینی

من از روبیکا گرفتم تشک گارددار با بالشتش
یه پتو کلاهدار یه پتو جدا بزرگ تر
روتختی لحاف تخت و دوتا بالشت کوچیک و بزرگ و دوتا کوسن عروسکی برای تخت
سبد لباس و سبد لوسیون
تشک تعویض با بالشتش همه هم باهم دیگه ست هستن
منم مونده بودم از این سایت سانی بی بی بخرم گفتم معلوم نیس سایزش چنده همه باهم ست نمیشه

منم هنوز نتونستم تصمیم بگیرم🥲

من از پایینی گرفتم

من یه سرویس گارد دار خریدم
یه سرویس هم دادم دوختن براش

من گارد دار گرفتم

بالایی

بالایی میخرم ولی دوستدارم طرح ساده پیداکنم‌بخرم

من هیچکدوم رو فقط یه ست مسافرتی گرفتم.

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نینی فرفری مامان نینی فرفری هفته چهاردهم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۹ ماهگی
مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان سپهر و... مامان سپهر و... هفته سی‌ویکم بارداری