۴ پاسخ

منم تو واژن حسش میکنم

برامنم اولاکه شروع کرده بودتکون خوردن قسمت کشاله ران بودالانم کنارنافموتوپهلوهام میزنه بیشتروقسمت کشالم میزنه فک میکنم توپهلوهامه کلابهداشتم رفتم فهمیدگفت حرکتاشوتوپهلوهات حس نمیکنی گفتم چراگفت توپهلوهاته

والا منم دقیقا همینجا احساس می‌کردم هفته پیش از دکترم پرسیدم گفت اونجا رگ هست برا اونه حرکت نیست

منم اینطورم، شکم بند بارداری خریدیم .کمک میکنه و روی چپ بخوابی

سوال های مرتبط