طبیعی بدشم از سزارین بهتره
ورزش و پیاده روی کنی همینا کافیه.
من خودم تجربه اولم نیس ولی هرچی هفتم میره بالاتر دوباره استرس میگیرم😑انقد استرس دارم ک بعضی وقتا کابوس میبینم.
ولی همچنان انتخابم طبیعیه و از سزارین و عوارض بعرش میترسم
عزیزم زایمان طبیعی بستگی به بدن داره
جز چیزاییه که اصلا مهم نیست چقدر زحمت کشیدی ورزش کردی یا فقط گرفتی خوابیدی
من از هفته ۳۶ روزی یک و نیم ساعت ورزش لگنی میکردم، یک و نیم ساعت پیادهروی
هفت طبقه پله بالا پایین میکردم
ترکیبات ابزن
شیاف گل مغربی
رابطه بدون جلوگیری و کلی کار دیگه
دوبارم معاینه تحریکی شدم ولی دهانه رحمم تو دوهفته از دو سانت پیشرفت نکرد که نکرد اخرشم بخاطر دفع مکنیوم سزارین اورژانسی شدم
ولی بودن کسایی که فقط خوابیده بودن سریع هم زایمان میکردن میرفتن
تو تلاشتو بکن ولی بقیهشو بسپر بخدا
من سر پسرم سز انجام دادم ولی میگم طبیعی همیشه بهتره .تا الان عوارض امپول بیحسی رو دارم الان که دوقلو دارم حس میکنم جای سزم میخواد پاره بشه و کمردرد در قسمت امپول بیحسی جونمو در اورده
ب
اگر بدنت رو تقویت کنی و ورزش و روغن مالی انجام بدی...البته در کنار اینا لگنت برای زایمان طبیعی مناسب باشه
این کارها خیلی کمک میکنه تو زایمان خوب
داشتن ماماهمراه خوب هم خیلی از استرس و ترس روز زایمان کم میکنه..
ببین ی درد عجیبی میگیره اون موقع واقعا ترسناکه
ولی باید فقط ب مغزت فشار بیاری کارایی ک میگن رو درست انجام بدی زود بگذره
فقط اینکه ماما داشته باش ک دلگرمیه
ولی حقیقتا راحت نیست
اونایی ک میگن راحته فقط تایم کمتری درد کشیدن
من خودم بدجور درد کشیدم ولی تایم کم ولی نمیگم راحت بود
عزیزم بدن با بدن فرق داره
زایمان با زایمان فرق داره
سعی کن زیاد نپرسی و خودت بری در دل ماجرا
ورزش داشته باش، پیاده روی و... ولی زیاد پیگیر نشو
چون بدنا فرق داره، یکی میاد میگه 1 ساعته زایمان میکنی عالی، یکی میگه 10 روز درد کشیدم و فلان
فقط استرس خودتو بیشتر میکنی، ولی نه اونقدر برای خودت راحت تجسم کن که مثلا 10 دقیقه ای تموم، نه اونقدر سخت که فکر کنی نابودی
منم مشتاقم که بدونم
فعلا من زایمان دومم هست ریدم تو شلوارم دلگرمی چی😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.