#بارداری #زایمان #فرزندپروری #گهواره

تصویر
۱۲ پاسخ

بنظرم باید حداقل یسال مینداختن عقب زشته

اره بنظرمنم صبرمیکردن تا سالش.حالا چرا انقدر با عجله
ما همسایمون مادرشون فوت شد بچه هاش تا سالش لباس سیاهشونو درنیاوردن

بنظرم هرکسی بهترخودش میدونه چی درسته و چی غلط،بنظرم بهترین کاررو کردن
اون پسرشون بود اینم دخترشونه وکلا به خودشون مربوطه شماهم اگه بنظرت درست نیست کارشون توی مراسم نرو عزیزم

همه میگن خوب کاری کردند ولی من با نظر شما موافقم پیر مرد و ادم سن دار فرق میکنه
من موقع عقدم تالار و کارت و همه چی رزرو کرده بودیم دخترعمه جوونم همسن خودم فوت کرد هیچی تصمیم گرفتیم بریم محضر برای عروسیم شب قبل عروسی یه پیرمرد تو فامیلمون فوت کرد پدربزرگمم چهارماه قبلش فوت کرده بود هیچیو تغییر ندادیم و با اجازشون جشنمونا برگزار کردیم

من پدرشوهرم خالم فوت کرد چهل روز بعدش برای برادرشوهرش عروسی گرفتن خیلیا بعد از فوت یکی از خانواده جشن شادی میگیرن

البته پسرداییتون جوون بوده هر کی صلاح کارشو میدونه چی بگیم

عزیزم داری میگی پسر دایی تون بوده خودشون صاحب عزا بودن و بعد ۳ ماه تصمیم به عروسی گرفتن شاید سمت داماد اذیتشون کرده شاید مشکلی بوده که مجبور شدن این کارو کنن واقعا نمیشه قضاوت کرد داغ اون جوون برای پدر و مادر و خواهرش قطعا از شما که فامیلشونید خیلی بیشتر بوده پس بهتره حالا که سعی کردن خودشون از غم دربیارن شمام خوشحال باشید
بدی ما ادما اینه انگار بیشتر دوست داریم همو غمگین ببینیم🥲

خوب کاری کردن داداش من سال ۱۴۰۳ اردیبهشت نامزد کرده هنوز بلاتکلیف الان غذا تالار مرغ مزخرفم ۶۰۰
۷۰۰ میفته باهاش هی گفتن این مرده بمونید اون مرده بمونید حالا کدومشون زنده شد فق این وسط باید هزینه چن برابر کنه

کارشون درست بوده باید مرگ پسرش رو قبول میکردن
شاید این جشن برای روحیه اشون خیلی بهتر و به جا بوده

من داییم‌فوت کرد
وما از ۳ماه قبل تالار و همه چی عروسیمون رو‌رزو‌کرده بودیم
وبعد ۱۰ روز ازفوتش روزعروسیمون‌بود وگرفتیم
این‌عقاید رو بزاریم‌کنار بهتره ها

سرت تو زندگی خودت باشه

بنظر من ک کارشون درست بوده و تصمیمات فامیلتون ب شما ربطی نداره ذهنتو درگیر این مسائل نکن بفکر بارداری و بچه ات باش ...

درست ترین کارو کردن
چون یه پسرشون فوت شده نباید برا دخترشون جشن میگرفتن بنظرم ول کنین این افکارو

سوال های مرتبط