ریلکس باش
رفلاکس نداره ؟؟
۴ تا دندونش بزنه بیرون بخور میشن
دلم میخواد سرمو بکوبم به دیوار از این قضیه ولی کظم غیظ میکنم و لبخند میزنم😭😭😭
ببین عزیزم تحربه خودم بهت بگم منم دخترم شبیه بچه شما شد موقع دندون و یا غیر دندون کلا بی اشتها بود اصلا اصراری برای خوردن غذا بهش نداشتم سعی میکردم باشیر نذارم معدش خالی بمونه همین که من برا غذا فشار بهش نیاوردم خودش اشتهاش برگشت خوب شد درکت میکنم وقتی بچه غذا نمیخوره مادر از شدت ناراحتی همه راهی میره تا غذا رو به خورد بچه بده اما این کاملا اشتباهه بذار خودش بخواد غذارو یعنی براش غذا بیار اگر دیدی با دوتا قاشق سیرشد نخواست اصرار نکن خودش درست میشه اما حواست خیلی باشه مرتب شیر بده ک معدش خالی نمونه عادت کنه
ببین غذا با ذوق بد بچه من یه جایی خواندم نوشته بود با زور نمیشه چیزی به بچه داد بزار خودش بخوره براش چیزی پهنکن بزار جلوش بخوره سوپ غذا آبکی هم دیگ با ذوق بهش بده
عزیزم من از دوماهگی باهاش درگیرم
پسر من نه تنها غذا نمیخوره ،بلکه شیر هم باید به زور تو خواب بهش بدم،لعنت به رفلاکس معده🥲🥲
ژل دندان گامومکس خیلی خوبه بزن براش بعدببین غذامیخوره آهن بهش بده همیشه
مثل همیم🫠
عزیزم چقدر شبیه پسر من
واقعا درکت میکنم 😓
بخاطر درد لثه هاشونه
غصه نخور
غذا نخوردن بهتر از شیر نخوردنه
چیزی که من ۷ماهه باهاش کلنجار میرم😭🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.