خانوما دکترتون برای شمام اکو قلب جنین نوشته؟

۱۱ پاسخ

من دکترم اگ نمیخاد ولی خودم رفتم واسه اطمینان

من تاحالا ندادم🙄

واسه من نوشت نگرفتم

۹۰ درصده پزشکا مینوسن الان
منم انجام دادم

من انومالی مشکل داشت نوشتن

ب من ننوشت

آره برای منم نوشته هفته ۲۲ بارداری هستم

نه اگر آنومالی مشکلی باشه اکو قلب مینویسه یا تو بارداری قبلی مشکلی باشه

من تا الان ننوشته. واسه هفته چندمه

آره گلم

اره برای همه مینویسن و آزاد هم هست

سوال های مرتبط