هیچی نمیتونی بخوری
چن کیلویی؟
من تو شیردهی ۴۰ کیلو شده بودم
من تو دوران شیردهی با مجوز دکتر روانپزشک قرص خوردم اشتها نداشتم اصلا ولی خوب تپل شدم باید بیشتر از ۴ماه نخوری
من اینقدر بعد زایمانم وزن و اینان اوکی و خوب بود،بعد شروع کردم به لاغر شدن و بدن درد شدیییید،هرچی میگفتم بدنم درد میکنه میگفتن بخاطر اینکه شیرمیدی و لاعرم شدی بخاطر شیردادنه،بعد رفتم ازمایش نگو تب مالت داشتم
مگه شیرمیدی هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.