چیز شیرین بخور یکم راه برو
یه بستنی بخورحله
ای خدا🥹😂😂برعکس بچه من همیشه وقت سونو که میرم قبلش یه شیر کاکائو میخورم دستو پا میزنه بازی میکنه هم سونوانتی هم آنومالی یه دستش بالا بود یکیم تو دهنش🥹❤️😂
یه چی شیرین بخور
تو سونوی بهار میگن باقلوا بخور
عزیزم راه برو چندتا سرفه کن شکمت تکون بخوره آب خنک هم خوبه
بستنی بخور یا نوشابه
من 6 بار امدم رفتم به شکم خوابیده بود صورتش مشخص نبود 😂😂
گز خوردم با ابمیوه انبع
آبمیوه بخور
شیرکاکائو بخور خیلی جوابه
کدوم سونو رفتی عزیزم؟؟؟
زود نرفتی انومالی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.