منم نبردم🤨
عزیزم کارخاصی نکردن،قد و وزن چک کردن فقط.و یه سری سوالا که فلان کارو میکنه یا نه.همین
اشکال نداره نبردی مهم نیست همون ۱۸ ماهگی ببر
منم نبردم
۱۵ ماهگی فقط برای قد و وزن بود اشکال نداره که هر بچه ای رشد خودشو داره
کسی هم نداری ببرش؟
منم نبردم خونه بهداشت فقط انرژی منفی میده کاره خوبی کردی نبردی پیش دکتر متخصص خودش ببر همه چیشو چک میکنه خیلی بهتر از خونه بهداشته
منم نبردم قد و وزن و دور سر میگیرن کاری نمیکنن
واکسن ۱۸ هم میخوام دیرتر بزنم بچه ام تازه خوب شده
اشکال نداره همون ۱۸ماهگی ببرش پیش کی بچه ات میزاری میری سرکار
والا من سرکار نمیرم خانه دارم نبردم واکسن هجده ماهگی هم نزدم
من بردم همون قد و وزنو دورسر گرفت گفتم خوبه یا ن گف باید بزنم تو سیستم الان سیستم بالا نمیاد،کار دیگه ای نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.