سلام وقت بخیر دیدم یجا نوشتی ۵ماه شیر میدوشی ب نی نی میدی منم از شروع ۵ماهگی پسرم دارم همینکارو میکنم حدودی ۱ماه
هدفم اینه تا ۱سالگیش همین فرمون پیش برم تقریبا ۶ماه دیگه
بنظرت میتونم؟
همون حریر بادومی که میخوره،خودش جای تماااااام غذا ها رو پر میکنه
و اینکه پسرم منم غذا های سوپی رو خیلی دوست نداره،منم همه غذاهاشو با برنج کته درست میکنم و بهش کره و زرچوبه میزنم و با دستم بهش غذا میدم،بیشتر دوست داره
باید فقط غذا بزاری جلوش که با دستاش لمشون کنه،روزای اول هیچی نمیخوره ،کم کم دستاشو میبره سمت دهنش،بزار هرچی که به دستش میاد فقط تو دهنش کنه حداقل تا یه مدت باید این روشوبری،بعدش کم کم اوکی میشه
سوپ با هویج و سیب زمینی بعضی اوقات بلدرچین گاهی جوجه گاهی هم ماهیچه گوسفندی بعد گم گم جو پرک و نخود سبز و بروکلی و کدوسبز و گوجه هر دفعه یکی و امتحان کردم اضاف کردم هیچ جوره نمیخوره . با عصاره گوشت برنج و سیب زمینی و هویج میپزم نمیخوره پوره زیبزمینی و هویج دادم نخورد انواع فرنی نمیخوره اوتمیل نمیخوره تخم مرغ نمیخوره دیگه خسته شدم فقط هر چی توش موز باشه دوس داره که موز دادم تمام صورتش دونه های ریز ریخت و شوروع کرد خاروندن خودش منم دیگه ندادم فقط حریره بادوم میخوره 😭😭
پس منم نمیخوره وزنشم کمه فقط غذاخودمونپمیخوره کم ولی بهداشتم میگع نبایدبدی
چی میدی نمیخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.