۵ پاسخ

دختر من اینجوریه که غذا ها تکراری بشه نمیخوره
اگه یه چیز جدید و متفاوت درست کنم میخوره
اینو امتحان کن

البته از بچه شما بزرگ تره
تو اون سن پسرم فقط چیرایی رو میخورد که بشه خودش بخوره
به خاطر همین یه مدت هر روز پن کیک میوه های مختلفو درست میکردم

برنجو کته نررررم میزارم براش با دست کم کم بهش میدم یا سیب زمینی پوره میکنم با دست میدم چند روز یبارم سوپ میپزم
کلا تنوع میدم تا بخوره
بچه ها دوست دارن بادست بهشون غذا بدی
از نخوردن بهتره دیگه شمام امتحان کن
ان شاءالله گل دخترت بخوره

ادامه میدم بالاخره یبارمیخوره حتی کم کوتاه نمیام

هیچ حرص خوردیم

غصهههههه

سوال های مرتبط