دخترا به نظرتون اسم مبین یا معین؟🎀✨️

۸ پاسخ

به نظرم از ما نپرس بچه خودته عزیزم اینجا آدمهای مختلف از شهرها و روستاهای مختلف و فرهنگ های مختلف هستن هرکسی یه سلیقه داره کلا هیچوقت نمیتونی اسمی انتخاب کنی که به نظر همه قشنگ باشه .اصلا سر دردونه ت نظر کسی رو نخواه

مبین انرژی مثبت داره رو بچه و اینده ثاثیر مثبت میزاره انشالله

من معین رو خیلی دوست دارم . معنای جفتشون رو خیلی نمی‌پسندم، معین یعنی یاریگر ، مبین یعنی آشکار و واضح . ولی از لحاظ لفظی به نظرم معین قشنگتره

مبین

معین خیلی قدیمه خب

مبین قشنگتره

این بچت پسره ؟

مبین بچگونه تره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هیراد💙 مامان هیراد💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرزو مامان آرزو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری