به نظرم از ما نپرس بچه خودته عزیزم اینجا آدمهای مختلف از شهرها و روستاهای مختلف و فرهنگ های مختلف هستن هرکسی یه سلیقه داره کلا هیچوقت نمیتونی اسمی انتخاب کنی که به نظر همه قشنگ باشه .اصلا سر دردونه ت نظر کسی رو نخواه
مبین انرژی مثبت داره رو بچه و اینده ثاثیر مثبت میزاره انشالله
من معین رو خیلی دوست دارم . معنای جفتشون رو خیلی نمیپسندم، معین یعنی یاریگر ، مبین یعنی آشکار و واضح . ولی از لحاظ لفظی به نظرم معین قشنگتره
مبین
معین خیلی قدیمه خب
مبین قشنگتره
این بچت پسره ؟
مبین بچگونه تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.