الان بری دکتر برات مینویسه عزیزم
منم هفته پیش ۱۷و۳ روز بودم رفتم چون میخوردم به تعطیلی ها همه چیزش هم معلوم شد دکترم گفت اونایی که خیلی تپل هستن باید ۱۸ هفته بیان چون امکان داره معلوم نشه
۱۸ هفته و ۵ روز بهترین زمانشه
فک کنم ۱۸ هفته تا ۲۰ هفته بهتره بری زود نرو بزا جنسیتشو بتونه درست بگه
18هفته و 2یا 3روز تایم خوبیه البته من 17هفته و 6روز رفتم هم همه چیو نشون داد ببین دکترت چی میگه
بهترین زمانش پایان ۱۸ هفتگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.