سونو انومالی از کیه من الان ۱۷ هفته و ۲ روز هستم

۶ پاسخ

الان بری دکتر برات مینویسه عزیزم

منم هفته پیش ۱۷و۳ روز بودم رفتم چون میخوردم به تعطیلی ها همه چیزش هم معلوم شد دکترم گفت اونایی که خیلی تپل هستن باید ۱۸ هفته بیان چون امکان داره معلوم نشه

۱۸ هفته و ۵ روز بهترین زمانشه

فک کنم ۱۸ هفته تا ۲۰ هفته بهتره بری زود نرو بزا جنسیتشو بتونه درست بگه

18هفته و 2یا 3روز تایم خوبیه البته من 17هفته و 6روز رفتم هم همه چیو نشون داد ببین دکترت چی میگه

بهترین زمانش پایان ۱۸ هفتگی

سوال های مرتبط

مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد ❤️یا فاطمه مامان محمد ❤️یا فاطمه هفته هجدهم بارداری