۱۵ پاسخ

عزیزم بعضی دکترا زیادی جو میدن
اول اخر بچه قد میکشه فقط بلدن به پدر مادرا استرس بدن دکترا
قدش هم خوبه اصلا استرس نداشته باش

فک نمیکنم درست باشه

بهش از غذاهای خودمون میدم
ناهار دو قاشق لوبیا پلو با دو قاشق ماست دادم
الانم نون و ماست این وسط هام شیر خودم
والا هر روز گوشت و نمیدم
چهار مغزم تا حالا ندادم☹
ولی ویتامین و آهن و سر وقت میدم
ب دنیا اومدنی هم قدش ۵۲ بود
آفتاب خودش ویتامین دی داره خیلی تاثیر داره

پسر من ۵۰ بود تو ۱۵ ماهگی ۸۵ بود
به نظرم ژنتیکیه

پسرمن قدش خوبه مشکل منم وزنشه باز
چون وزنش پایینه غذاهم نمیخوره
قدتولد۵۱بود قدیکسالگی۸۰

عزیزم این یه چیز کلی
میزان تغذیه بچه و مریضی هایی که میگیره و دندون و هزارتا چیز روی این قاعده و قانون اثر میزاره

تازه حساب کردم نصف قد تولدش اومده بود روش تولد دخترم ۴۸ بود یک سالگی ۷۲و۵

ویتامین اد رو منظم میدی
شیر خودتو میخوره یا شیر خشک

تولد ۵۱ بود ۱۵ ماهگی ۸۲

درستش اینه ولی در همه ی موارد صدق نمیکنه چون قد ب ژنتیک خیلی بستگی داره .

پسر من به دنیا اومد ۵۰ بود تو ۱ سالکی ۷۶ بود تو ۱۵ ماهگی مراقبت بردم ۸۰ بود گفت نرمال

مال من ۳۳ هفته دنیا اومدن ۴۷ و ۴۰ بود یه ماه پیش ۷۶ و ۸۰ بودن قد ژنتیکی هست بیشتر

من امروز پسرمو بردم ۷۵ بود باید ۸۰ باشه

اره خب پسر من 50 بود 1 سالگی 76
ولی خب تا جایی که میدونم 76 قد نرمال 1 سالگیه فکر نکنم کم باشه قدش؟

ماله منم کمه ۱۵ماهگی ببرمش ببینم چقدر شده ..تولد ۵۱بود یکسالگی شد ۷۳

سوال های مرتبط