بعضیا طبیعیه ولی بیخیالش نشو برو حتماازمایش دفع پرو تئین بده خیالت راحت بشع
طبیعی گلم چون من الان تازه ۱۹ هفتمه پاهام ورم دارن
ورم از انگشت های پا تا مچ اشکالی نداره
ولی اگه ورمت بیشتره باید رفع بشه
اگه فشارت اوکیه وآزمایش دفع پروتیبن دادی مشکلی نداری نمکتوکمترکن
سعی کن زیاد نشی
رومبل میشینی زیر پات بالشت بزار با روی مبل پاهاتو دراز کن
طبیعی هست
نمک کمتر مصرف کن از زیاد بخور
نمک زیاد میخوری؟
برو دکتر
نعع طبیعی نیس برو دکتر
منم همینجوری ام😓 تایپک منو ببین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.