کمپرس یخ نزار چون بدترش میکنه من نزاشتم جاشم ورم نکرد . واسه منم تا 6 ساعت یکم یبار جیغای بدی میزد بلندش کن سرپا بگردونس و سعی کن تو خواب شیر بدی اگه نمبخوره
پاراکید بده تا شب اروم میشه بچه منم همینجوربود
کمپرس سرد بزار استامینوفنشو بده سعی کن بخوابونیش
یه بادی براش بپوش
پاهاشو با پارچه نازک ببند.
کمپرس هم نذاشتی اشکالی نداره
وای وای ما فردا واکسن داریم😓
با ی پارچه نازک قنداق کن فقط هم همون قسمت بالای پا رو بگیره کافیه نمیخواد کل پاهارو قنداق کنی ک گرمش میشه
ی پارچه هم خیس کن آبشو بگیر بزار فریزر زود یخ میبنده همونو از رو پارچه ای ک قنداق کردی بزار روی ران پاهاش سرد میشه تاثیر داره درد رو کمتر میکنه
پاهاشو با ملحفه قنداق کن بشه روش کمپرس بزاری
تب میکنه منم این طور بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.