والا من صدک های سونو همه پایین بود دوهفته هم رشدش عقب بود با وزن ۳۲۰۰ هفته ۳۹ به دنیا اومد
خانوووووماااا یکی توضیح بده صدک چییییه؟؟؟؟؟؟
اخرین سونو ۳۶ هفته و ۳ روز رفتم صدک ۹۹
من تو سونو هام صدک ننوشته اصلا،چی هست؟
۳۰ هفته صدک ۵۳
۳۷ هفته ۹ درصد🥺
صدک چیه؟
۳۲هفته ۷۸بوده
۳۶هم میخام برم سونو 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.