خانومااا....
هزینه سونو انومالی چقدره ؟؟؟
آزاد

تصویر
۹ پاسخ

اردیبهشت انجام دادم ۶.۴۰۰

من ۱۸۰۰ دادم گنبد

مشهد امروز نوبت دارم ۲۸۰۰

من لرستان۵و۳۵۰

من مشهد رفتم ۲ و ۶۰۰

واس من ازاد شیراز ۶ تومن

من ازاد تهران ۷تومن دادم

بستگی داره هر شهر و‌دکتری ی قیمته
من ۵۲۰۰ دادم

من مشهد هستم و ۳۷۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان سلین و ملورین🩷 مامان سلین و ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری