۷ پاسخ

😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😳😳
بچه هرچقدر بتونه می خوره
گاهی ممکنه کمتر گاهی هم بیشتر
مگه میخوایم رژیم براشون رعایت کنیم این سن🤔

شاید منظورش این بوده ۳ قاشقم خورد طوری نیست حالا یه وقت یه بچه دلش بیشتر خواست
البته من توجه میکنم بیشتر از ۳ قاشق غ نمیخوره شاید واقعا معدشون بیشتر جا نداره

😂۳ قاشق آخه بچه ۳ ساله دختر من هر قاشقی میزاره دهنش نصفشو میریزه زمین بچه ها‌هر چقد بتونن میخورن ولی ۳ قاشق دیگه خدایی خیلی کمه

اندازه نداره که
بستگی به اشتهای بچت داره
اگه گوارشش روال باشه و یبوست نداشته باشه خوب اشتها دارن معمولا

خب جانم بچه ها بعضی وقتا زیادمیخورن دیگه مونده سراشتهابچه ها

هر چقد بتونه بخوره خوبه ک بعضی وقتا کم میخورن بعضی وقتا زیاد اندازه مشخصی نداره

دخترم منم تو این مایه هاس قدو وزنش یعنی چی چند قاشق بخوره؟؟؟

سوال های مرتبط