😵💫😵💫😵💫😵💫😳😳
بچه هرچقدر بتونه می خوره
گاهی ممکنه کمتر گاهی هم بیشتر
مگه میخوایم رژیم براشون رعایت کنیم این سن🤔
شاید منظورش این بوده ۳ قاشقم خورد طوری نیست حالا یه وقت یه بچه دلش بیشتر خواست
البته من توجه میکنم بیشتر از ۳ قاشق غ نمیخوره شاید واقعا معدشون بیشتر جا نداره
😂۳ قاشق آخه بچه ۳ ساله دختر من هر قاشقی میزاره دهنش نصفشو میریزه زمین بچه هاهر چقد بتونن میخورن ولی ۳ قاشق دیگه خدایی خیلی کمه
اندازه نداره که
بستگی به اشتهای بچت داره
اگه گوارشش روال باشه و یبوست نداشته باشه خوب اشتها دارن معمولا
خب جانم بچه ها بعضی وقتا زیادمیخورن دیگه مونده سراشتهابچه ها
هر چقد بتونه بخوره خوبه ک بعضی وقتا کم میخورن بعضی وقتا زیاد اندازه مشخصی نداره
دخترم منم تو این مایه هاس قدو وزنش یعنی چی چند قاشق بخوره؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.