۵ پاسخ

بیین عزیزم طبق تجربه اطرافیان
کلا بستگی به بچه داره، بعضیا دوتاشو میخورن
بعضیا بعد یه مدت یکی رو پس میزنن

شیشه‌هایی که انتخاب میکنی از نوع شبیه‌ساز باشه که بیشترین شباهت رو با سینه مادر داره
اول شیر خودتون رو بدید از هر دو سینه و بعد شیشه بدین و موقع شیشه دادن حتما بچه رو پوست با پوست با خودتون کنید
اگه استفاده از شیشه به عنوان یک عامل کمکی باشه نه جایگزین ، بچه هر دو رو میخوره

من شبا تو خواب فقط بهش شیر خشک میدم
شیشه هم بیبی لند مدل شبیه سینه بگیر خیلی خوبه

معمولا میگن در طول شب که بچه خوابه شیر کمکی و بدین که خیلی هوشیار نیست بفهمه با شیشه شیر میخوره ، بهداشت به من اینحوری گفت

من دوستم فقط شیر شبا رو شیر خشک میداد تو تاریکی میگفت هم بهتر می‌خوابه هم متوجه نمیشه زیاد حالا نمی‌دونم واقعا اینجوریه یا نه

سوال های مرتبط