خانوم گلیا
برای دیدنی بچه چی کادو میبرین؟
مثلا بچه برادرشوهر

۱۸ پاسخ

2 تومن پول ببر

یه تومن دوتومن پول بده

کاسه جایی رود قدح پس اید

پارسیان ۱۰۰ سوتی اوردن
پارسیان ۱۰۰ سوتی بردم

اگه مراسم شب نشینی دارن که پول از۵ تومن ببر اونم برات میاره وقتی زایمان کردی اگه میخوای دیدن زایشگاه یا خونه بری یه جعبه شکلات و گل یا یه سبد ابمیوه و کمپوت گل ارایی شده خیلی شیکه البته اگه به روابطتون میاد خودت بسنج

ما ک پول میدیم حالا چقد میدیم بستگی ب طرف مقابلمون داره ک چقد ما واسه اونا ارزش داشتیم یا اونا واسه ما ارزش دارن یه وقتایی میبینی یکی خیلی نزدیکتره بهمون ولی ارزش کادو سنگینو نداره ولی یه غریبه داره باید ببینی طرفت چ ادمیه

من برا بچه های داداشم پلاک ارزون قیمت خریدم پارسال شهریور دونه ای دوتومن بود دوقلو بودن شد چهارتونن

اگه داشته باشی طلا
نداشته باشی کارت هدیه یا سکه پارسیان

من برای خواهر زاده و برادر زاده هام گل و با پلاک وان یکاد بردم برای دختر خواهر شوهرم شیرینی و طلا بردم برای بچه جاریم فقط پول دادم .که جاریم بین همه اینا چه سمت خودم چه سمت شوهرم برای من گل و شیرسنی و طلا اورد

پول می‌بریم

من برای همه طلا بردم ولی همه اومدن چس تومن پول دادن 🤣

سکه پارسیان یا طلا

پول بردم

پول بده یا یه ست لباس بگیر یا یه تیکه طلا

من برای بچهای خواهرشوهرم دستبند طلا بردم

ما پول و شیرینی بردیم

سکه پارسیان بردم من

سکه پارسیان

طلا وگل

سوال های مرتبط

مامان 🩷فندوق🩷 مامان 🩷فندوق🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان قندک مامان قندک ۵ ماهگی