۱۲ پاسخ

ولنتاین چیه بابا من تو تولدمم کسی تبریک نگفت چه برسه به کادو

ما ولنتاین و عقدمون یکیه ولی دیگه چند وقته هی کادو بهم داده سر بارداری و چیزای دیگه که دیگه بیچاره پولاش تموم شد
فقط شام میریم بیرون

تولدم چند روز پیش بود دعوامون شد تبریکم نگفت🦦

تو این هفتسال ک چیزی نگرفتم

فعلا. زوده روزه ولن کادو میدن دیگ احتمالا طبق معمول دسته گل

ما فقط سال اول ک زن و شوهر نبودیم ولنتاین داشتیم

وااای منم کادو سیسمونی گرفتم 😅

هنو هیچی

این روزا هرچی پول میاد دستمون میره به این خانم کوچیک
اصلا ولن یادشون نندازی بهتر😂

بیخیال بابا ولنتاین و الان هرچی پول داریم باید بدیم سیسمونی 😂😂

اگ بگم خودمم باید کادو بدم پس صداشو درنمیارم چون همه پولامو تموم کردم😅

ولنتاین رو ب رسمیت نمیشناسه🤣

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولوم مامان ماهلین کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قطره کوچولو مامان قطره کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان قندک مامان قندک ۵ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌ام بارداری