خانوما من رفتم دکترم برای دل پیچه اینام گفت ماه درده ماه درد چیه

۵ پاسخ

مثل انقباض ولی زود تموم میشه طولانی نیست میگن رحم خودش و داره برای زایمان آماده می‌کنه خیلی زیاد نباید باشه که خطریع

از ماه هفت ب بعد دردهای مشابه زایمان رو تجربه می کنی ک موقته و شدتشم کمتره بهشون میگن ماه درد

دردی که تو ماه آخر یا اخرای بارداری داشته باشی

انگار تو بدنت باد میوفته یا یه جات میبینی یهو درد میگیره ول میکنه! توی بارداری ب این میگن ماه درد

یعنی هردردی بیادسراغت

سوال های مرتبط