فرنی رو باید با آب جوشیده شده درس کنیم

۴ پاسخ

من با اب جوش درست میکنم بعدش اگه سفت بود شیرخشک میزنم بهش شله بشه

هم میتونی با آب جوش درست کنی و هم شیر
حالا یا شیر خودت یا خشک

سی سی سی آب با آرد برنج کمی که سفت شدش شیرخشک بهش اضافه سی سی سی بعد کمی غلیظ تر از شیرخشکش باشع

من با آب جوش درس میکنم

سوال های مرتبط