ب منم گف ۷۰ درصد دختر ولی حس میکنم پسره
نمیدونم شایدم چون دوس دارم پسر باشه
ان تی فقط. احتماله و اصلا دل نبند من اول انتی گف دختر احتمالیییی خودشمگف زیاد درگیر بشم دو هفته بعد رفتم همون جا گف صد در صد پسر ۱۸ هفته همجای دیگه صد در صد پسر البته بچه اولم الان نمیدونم چی بچیه
اره من رفتم درصد داد
من درصدشو یادم نیس ولی جای خوبی رفتم سونو سر پسرم ..ان تی گف دختره ولی پسر بود
به انتی هیچچچچچ اعتمادی نیست😐
انتی بهمن گفت ۸۰ درصد پسر هفته بعدی بیا ۱۰۰ درصد بهت میگم هفته بعدش رفتم گفت پسره صد در صد
۱۶ هفته هم یه سونو دادم گفتن دختره🥹😂
من
انتی گفت احتمال 60درصد دختره انومالی 100 پسر شد
میگن دختر احتگال خطاش بالاس ولی پسر نه
انتی اصلا قابل اعتماد نیس
انتی فقط حدس امکان تغییر هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.