کسی بود بره جای خوب انتی ۷۰درصد بگن دختر بعد پسر بشه؟

۹ پاسخ

ب منم گف ۷۰ درصد دختر ولی حس میکنم پسره
نمیدونم شایدم چون دوس دارم پسر باشه

ان تی فقط. احتماله و اصلا دل نبند من اول انتی گف دختر احتمالیییی خودشم‌گف زیاد درگیر بشم دو هفته بعد رفتم همون جا گف صد در صد پسر ۱۸ هفته هم‌جای دیگه صد در صد پسر البته بچه اولم الان نمیدونم چی بچیه

اره من رفتم درصد داد

من درصدشو یادم نیس ولی جای خوبی رفتم سونو سر پسرم ..ان تی گف دختره ولی پسر بود

به انتی هیچچچچچ اعتمادی نیست😐
انتی به‌من گفت ۸۰ درصد پسر هفته بعدی بیا ۱۰۰ درصد بهت میگم هفته بعدش رفتم گفت پسره صد در صد
۱۶ هفته هم یه سونو دادم گفتن دختره🥹😂

من
انتی گفت احتمال 60درصد دختره انومالی 100 پسر شد

میگن دختر احتگال خطاش بالاس ولی پسر نه

انتی اصلا قابل اعتماد نیس

انتی فقط حدس امکان تغییر هست

سوال های مرتبط

مامان بچه جون🩷💫 مامان بچه جون🩷💫 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه💙🩵 مامان جوجه💙🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری