من همیشه گوشت و قارچ درست میکنم یا مرغ و قارچ خیلی خوشمزه میشه فلفل دلمه هم توش از اخر تفت میدم
من فر ندارم نمیشه تو قابلمه درس کرد
من خمیر رو خودم درست میکنم خیلی خوش بافت میشه و آماده هارو دوست ندارم واقعا. برای موادش هم یا گوشت چرخ کرده با سوسیس یا مرغ ریش با سوسیس درست میکنم. پیاز تفت میدم گوشت یا مرغ میریزم بعد قارچ و فلفل دلمه و ذرت و ادویه ها رو میزنم خوب سرخ بشن آویشن میزنم. خمیر پهن میکنم روش سس کچاپ میمالم با چنگال همه جاشو سوراخ میکنم روش یکم پنیر پیتزا میریزم بعد مواد بعد دوباره پنیر و روش پودر آویشن میذارم تو فر اول پایین روشن میکنم خمیرش که پخت نباید برشته بشه سفت میشه، هنوز یکم سفیده بالا رو روشن میکنم تا پنیرش یکم آب بشه
من خمیر پیتزا رو میزارم یخش اب بره نرم بشه اگه یخ زده باشه خوب نمیشه باید بزاری نرم بشه بعد سس رو خمیر میمالم بعد یه لایه پنیر پیتزا مارک مطهر عالیه میزنم بعد سوسیس کالباس رنده شده نمک و فلفل زده حالا یا مرغ پخته شده ریش میکنم میریزم بعد روش فلفل دلمه ایی قارچ ذرت اگه داشته باشم و پنیر پیتزا میریزم و میزارم فر .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.