مامانا وقتی گوجه تست گرفتم میشه تو غذاش رب زد؟

۶ پاسخ

نه نمیتونی
کلا رب چه خونگی چه بازای ممنوع هست تا یکسال
چون داخلش نمک داره

منم رب نمیزنم بهش همون گوجه رو میدم

منکه رب میزنم

من گوجه میزنم سالم تره
براش ماکارونی با گوجه درست کردم انقد دوست داشت

این سن اره میشه اما خیلی کم بزن
چون نصف قاشق رب اندازه چندتا گوجه اس

اره اما رب خونگی

سوال های مرتبط

مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی