سلام کسی بوده دخترش چسبندگی داشته باشه؟

۴ پاسخ

دختر من ماه اول داشت خیلی کم دکتر گفت با وازلین مرتب براش چرب کن تا بیشتر نشه
منم هر بار که میشتمش با کرم وازلین فیروز چرب میکردم خداروشکر بیشتر نشد بعد یه مدتم خوب شد

قسمت بکارتش یه لایه خییییلی نازک هست
مثل پوست لاپیازه اونقدر نازکه
با کرم رفع میشه ولی انکار دختر من همچنان داره

این چسبندگی چطوری میشه علائم چیه اونقدر اینجا گفتن من میترسم

چسبندگی کجا؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌱💕 مامان ماهلین 🌱💕 ۵ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۷ ماهگی