دختر من ماه اول داشت خیلی کم دکتر گفت با وازلین مرتب براش چرب کن تا بیشتر نشه
منم هر بار که میشتمش با کرم وازلین فیروز چرب میکردم خداروشکر بیشتر نشد بعد یه مدتم خوب شد
قسمت بکارتش یه لایه خییییلی نازک هست
مثل پوست لاپیازه اونقدر نازکه
با کرم رفع میشه ولی انکار دختر من همچنان داره
این چسبندگی چطوری میشه علائم چیه اونقدر اینجا گفتن من میترسم
چسبندگی کجا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.