۷ پاسخ

نگران نباش من فشارم بالاست گفتن ۱۳/۸نرماله یه هفته بستری بودم بهم دارو دادن الان با دارو ۱۳/۸ میشه فشارم

باید تحت کنترل باشی

خیار بخور پاشو برو دکتر خطرناکه

راه نرو اب بخور دراز بکش
من سر اولی فشارخون داشتم اما دارو نمیخوردم ولی خب اخرش پره اکلامپسی شدم

خوبه هفته ات بالاس نگران نباش

علایم فشار هم داری؟

زنگ بزنید دکترتون بگید حتما

سوال های مرتبط