۶ پاسخ

با هشت نمیشه

عزیزم باید فولیکول 18 باشه تا 23 بزرگترشم میگن کیست میشه

ن عزیزم خیلی کوچیکه باید ب ۱۶ ب بالا برسه

مال من کوچیک بود باردار شدم سقط شد

مال کن ۱۷بود باردار نشدم

ن نمیشع

سوال های مرتبط

مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری