۳ پاسخ

بخاطر دندونه
دختر من الان سه روزه هیچی جز شیر نخورده
دندوناش داره درمیاد
ولی یه سری شربت پدیابست بهش دادم خوب بود اما سعی کن با اشتهاآور غذاخورش نکنی
بذار روند طبیعیش رو سیرکنه

شریت اشتها اور پدیا بست

دندوناش‌اوکی شه اشتهاس ام خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان کیان/کاترین مامان کیان/کاترین ۲ سالگی